Veckans ridning

Här kommer veckans ridning som ett rullande band! Blev mycket ridning i ridhuset denna vecka.. blir en lugnare nästa vecka!

Tisdag: Busterträning, har gått bättre, hittade inte den rätta sitsen förns på sista linjen då han hoppade super! Fast kan inte påstå att det gick dålig heller, han var fin det var han! 

Onsdag: Fick en vilodag, halkan kom..

Torsdag: Träning med ridgym, mycket bommar. Gick riktigt bra, gammgubben är lydig och uppmärksam behöver nu mera bara tänka galopp så blir det så, lilla bästa R.

Fredag: Dressyr ridning på liljaridningen, gick super idag också, halterna vart mycket bättre än förra veckan, han tyckte det var lite jobbigt med ryggningarna men gjorde det bra ändå, och nu till det bästa.. den förvända galoppen, vilken dressyrponny jag gömt bort bakom hoppningen.

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra, snön har vräkt ner ikv och Robin har inte fått sina broddar än så jag antar att jag är tvungen att låta honom få vila även fast det inte känns bra på nått sätt.. MEN bättre det än att han halkar och sträcker sig! :) Finfina ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0