Godnatt

Allt är klart för imorgon och Robin står i sin box och väntar på morgondagen precis som jag.. fast jag vet inte samtidigt som jag längtar så vill jag inte.. imorgon är det sista gången jag går ut på en tävlingsbana med finaste R, kännsoverkligt.. det går inte att beskriva. Det här är det jobbigaste jag har varit med om. Ska iallafall försöka hålla huvudet högt och försöka låta bli att gråta imorgon och bara tänkta på att det är roligt, men det kommer vara en utmaning.. en utmaning som också kommer vara ett minne som kommer vara föralltid precis som min Robin. Avslutar med det här inlägget idag. Imorgon kommer förhoppningsvis filmer från klasserna och bilder. Godnatt
 
 




Kommentarer
Postat av: moster Birgitta

Fint skrivet och all lycka till dig och din Robin.Vad mycket ni har tillsammans och bra minnen.

Kram!

2010-10-10 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0