Robin / provridning

Efter två dagars vila pågrund av halka så for jag idag upp och red Robin ett pass på banan för att känna igenom honom innan morgondagens träning för Buster. Mycket halter och igångsättningar, volter, öppna, sluta och allt det där som får Robin att lossna lite, han var super fin! Inte alls stel eller motvillig. Det är verkligen såna här gånger man inser hur fin han är i dressyren också men vad gör det när ryttaren inte alls är lika bra på det.. Tror det är på tiden han får komma ut och visa upp sig på dressyrbanorna, hoppas att någon fin flicka köper honom och satsar på dressyren mer än vad jag har gjort dom här åren. 

Som ni vet så var jag och pappa till Luleå i lördags för att provrida en liten! Jag är nöjd med vad jag såg och kände, jag är lite spänd och har ett leende på läpparna! :) Nu ska jag promenera till stallet och göra kväll för lilla Robin, Ha det bra så länge!
 
 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

åhh så himla roligt med provridningen, blir det ett köp? eller hur känns det? :)

2010-10-18 @ 18:55:49
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0