Busterträning 27 okt

Busterträningen gick bra igår, har gått bättre men kändes ändå inte helt fel när vi hoppade igenom banan på slutet däremot vill jag gärna ha kritik och höra vad jag gjorde bra och minder bra så jag kan träna på det till nästa träning men fick inget sånt den här gången, blev lite små irriterad faktiskt men men.

Min motivation har blivit mindre nu när jag inte har någon tävling eller någon framtid att se framemot nu när ponnytiderna är över, nu tränar jag enbart för att hålla Robin i ett bra skick och rida honom ännu lydigare så att den nya ryttaren känner sig nöjd.. Känns nästan dumt att säga att jag är omotiverad men med det menar jag självklart inte att jag har tappat intresset för varken Robin eller hästar det känns mer jobbigt att jag inte har något att satsa på längre som jag alltid haft, en konstig känsla helt enkelt. På ett sätt längtar jag till jag har fått en ny liten stjärna som jag kan se framtiden med. MEN först ska Robin få hitta ett bra hem, det är de viktigaste för mig juste nu!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vi har exakt samma känsla. EXAKT! jag fattar verkligen vad du menar. Intresset för hästar är fortfarande stor, man älskar ponnyn, men vill fortsätta med något nytt, man är färdig med ponnytiden och vill hitta nya projekt!



Det är jobbigt att släppa det som alltid varit så underbart roligt bara!

2010-10-27 @ 14:13:00
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0